28.03.2024
 
היינאן: מתכננת קו חדש לגואנגז′ו

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת התעופה הסינית היינאן איירליינס הודיעה כי היא מתכננת לפתוח קו טיסות ישיר לגואנז'ו, מרכז הייצור העולמי וביתו של שחקן הכדורגל הישראלי ערן זהבי, מישראל. החברה ציינה אתמול, באירוע סגור, שנה לפתיחת קו בייג'ינג - תל אביב ועימו את השקת פתיחת קו התעופה החדש שנגחאי - תל אביב. לרגל האירוע הגיע לארץ ז'אנג ווי פאנג (Zhang Weifengb) מנהל כוח האדם הראשי של החברה לישראל, להובלת מהלך גיוס צוותי אוויר ישראלים לצוות העובדים הבינ"ל של החברה, כחלק ממאמציה להתאים את המוצר שלה לשוק הישראלי.

היינאן איירליינס החלה בעריכת סבב המיונים לצוותי אויר ישראלים שיהוו חלק מצוות העובדים הבינ"ל החברה ויוצבו בבייג'ינג. היינאן צפויה לגייס כ-30 דיילים ישראלים, שיבחרו מתוך המאות שהגישו את מועמדותם לתפקיד בחברת התעופה הרביעית בגודלה בסין. במהלך הגיוס פנתה החברה לצעירים וצעירות בעלי זיקה לסין ותרבותה, המעוניינים להעמיק באמצעות העבודה בחברה הסינית את היכרותם עם המעצמה מהמזרח. העובדים שיעברו את תהליך המיון יחתמו על חוזה עבודה בן שנתיים במהלכו יוצבו בעיר בייג'ין. הם יעברו קורס הכשרה בן שלושה חודשים, שבסיומו יטוסו בעיקר לישראל, וליעדים בינ"ל נוספים של החברה.

לי ליאנג מנכ"ל היינאן איירליינס ישראל אמר כי "מיומנו הראשון בארץ שמנו לנו ליעד לגייס צוותי אוויר ישראלים על מנת להמשיך ולהתאים את המוצר שלנו לשוק הישראלי. אנו מופתעים מאוד לטובה מהתוצאות בארץ ועוצמתו של השוק הישראלי, ומודעים היטב לדרישות הנוסע הישראלי בכל הקשור למחיר ושירות. בכדי לספק לנוסעים הישראלים הנאמנים שלנו את השירות הטוב ביותר הוחלט על מהלך גיוס דיילים ודיילות ישראלים שישרתו בעיקר על הקווים שלנו לישראל ונערך בעיצומם של ימים אלו. המטרה היא לגרום לנוסעים הישראלים להרגיש לא רק בטוחים ומרוצים מהשירות כפי שהם היום, אלה גם בבית".

עוד הוסיף ליאנג על הבמה, "לאחר כל זאת אני יכול לבשר כעת כי אנו בעיצומה של בדיקת כדאיות לפתיחת קו ישיר מגואנז'ו גם כן. לאור האמון הרב שמביע המטה בשוק הישראלי, ההצלחה לה אנו זוכים, ושיתוף הפעולה הפורה עם ממשלת ישראל אני לא רואה סיבה שלא לפתוח קו נוסף בעתיד הקרוב ובכך לחבר את שלושת הערים החשובות בסין לישראל".

 

 

 

 

20/06/2017