28.03.2024
 
שני מלונות חדשים לישרוטל

 

 

שירות חדשות תיירות

 

רשת ישרוטל מסיימת בימים אלו את השלבים האחרונים בהקמת מלון אוריינט בירושלים, ומלון PUBLICA ישרוטל בהרצליה. שני המלונות החדשים מצטרפים ל-17 בתי המלון של הרשת ברחבי הארץ.

מלון אוריינט הירושלמי, הממוקם בכניסה לשכונת המושבה הגרמנית ובצמוד למתחם תחנת הרכבת הישנה, עתיד להצטרף למותג מלונות היוקרה של הרשת, לצד כרמים, בראשית, יערות הכרמל, רויאל ביץ' תל אביב ורויאל ביץ' אילת. פתיחת המלון צפויה ב-16.7.17 וכבר כיום ניתן לבצע הזמנות, דרך אתר הרשת או במרכז ההזמנות. למזמינים אירוח בתקופת ההרצה תינתן הנחה בת 20%.

מלון אוריינט נמצא במבנה המתכתב עם ההיסטוריה של ירושלים. המלון נמצא באזור מרכזי ומבוקש בלב ירושלים המערבית, ובמרחק הליכה מחומות העיר העתיקה ומאתרי התיירות המרכזיים של העיר. במלון 240 חדרים וסוויטות, המחולקים בין המבנה המרכזי לשני מבנים לשימור שנבנו על ידי הטמפלרים, שהתגוררו בשכונה בשלהי המאה ה-19 וראשית המאה ה-20, ואשר עברו תהליך קפדני של שחזור ושימור. על גג המלון תפעל בריכה חיצונית, ממנה נשקף נוף של ירושלים והעיר העתיקה. עוד במלון, בריכה מקורה בקומת הספא. במתחם הספא  ניתן יהיה ליהנות מסאונות, חמאם וג'קוזי, וכן מתפריט טיפולים מבית ספא יערות הכרמל.

במלון יפעל מרכז כנסים ואירועים גדול, הכולל אולם רב תכליתי גדול וחדרי ישיבות. מרכז הכנסים והאירועים יוכל לארח אירועים פרטיים או עסקיים של עד 900 משתתפים. עוד במלו, חנייה תת קרקעית.

 מלון PUBLICA ישרוטל הממוקם בכניסה להרצליה פיתוח, ובצמוד למתחם ההייטק בעיר, ינוהל על ידי רשת ישרוטל, כחלק ממותג ה-Autograph Collection של חברת מאריוט. המלון צפוי להיפתח בתחילת חודש ספטמבר, וניתן כבר להזמין חדרי אירוח, דרך מרכז ההזמנות, באתרי רשת ישרוטל ומאריוט.

המלון יציע מגוון שירותים, ביניהם בר ובריכה על גג המלון, חלל עבודה משותף ומועדון ספורט ואגרוף. כמו כן ייפתחו במתחם המלון מסעדת Greco היוונית וגלידרייה איכותית.  

Autograph Collection Marriott הינו מותג מלונות יוקרה בינלאומי שבבעלות רשת מאריוט, המחזיקה בלמעלה מ-30 מותגים שונים. המלונות תחת מותג זה הם בבעלות עצמאית, מופעלים תחת שם הרשת המקומית, אך עומדים כאמור בסטנדרטים ובתו האיכות של רשת מאריוט. זהו המלון הראשון בישראל במותג יוקרתי זה.

 

 

 

06/06/2017