29.03.2024
 
אל על: שלל הסכמי קוד-שייר חדשים

 

שירות חדשות תיירות

 

אל על הודיעה על חתימה על שורה של הסכמי קוד-שייר עם חברות תעופה ברחבי העולם.

בהמשך לחתימה על מסמך ההבנות שנחתם בעת ביקור נתניהו באוסטרליה, נחתם הסכם הקוד שייר עם חברת התעופה האוסטרלית קואנטס. ההסכם יאפשר לאל על ולקואנטס לטוס בקודים שלהם לאוסטרליה וישראל בהתאמה דרך חיבור בין שתי החברות בהונג קונג, בנגקוק ויוהנסבורג. בנוסף, ההסכם יאפשר טיסות בקוד אל על למלבורן, סידני ובריסביין. ההסכם ייכנס לתוקף ב-17 ליולי 2017. טיסות הקוד שייר יהיו פתוחות למכירה החל מה-3 ליולי 2017.

עוד חתמה אל על על הסכם קוד משותף עם אירו מכסיקו. ההסכם יאפשר לאל על ולאירומכסיקו לטוס בקודים שלהם למכסיקו סיטי בפרט וליעדים נוספים במכסיקו בכלל דרך ארבעה יעדים באירופה: מדריד, לונדון, פריס ואמסטרדם ויעדי צפון אמריקה. ההסכם ייכנס לתוקף ב-1 ליולי 2017.

גם חברת התעופה הפורטוגלית TAP חתמה על הסכם קוד משותף עם אל על, שיאפשר חיבוריות בקוד-שייר לליסבון בפרט ופורטוגל בכלל דרך מגוון יעדים באירופה ויאפשר גם ל-TAP קוד משותף  על טיסות סאן דור מליסבון לתל אביב. בנוסף, ההסכם מהווה תשתית להתפתחות השוק בפורטוגל ולקראת הרחבת הסכם הקוד המשותף בעתיד לברזיל (תלוי במגבלה רגולטורית של האיחוד האירופאי מול ברזיל). ההסכם ייכנס לתוקף ב-1 בספטמבר 2017.

עם תאי איירווייס הרחיבה אל על את הסכם הקוד-שייר הקיים. הרחבת ההסכם מגדילה את רשת היעדים שאל על  מציעה לנוסעיה ותאפשר לחברה לטוס בקוד שלה בטיסות תאי ליעדים הבאים: סידני, מלבורן, בריסביין (אוסטרליה), טייפה (טייוואן), סייגון, האנוי (וייטנאם), אוקלנד (ניו זילנד), אוסקה וטוקיו (יפן). בנוסף יתאפשר לחברה להציג בקוד אל על שלושה יעדים פנים ארציים בתאילנד (צ'אנג מאי, פוקט וקרבי). ההסכם ייכנס לתוקף ב-1 ביולי 2017.

 

 

 

 

06/06/2017