29.03.2024
 
מלון מלכת שבא אילת משתדרג ונפרד מהילטון

 

מאת גיורא נוימן *

 

מלון מלכת שבא באילת, השני בגודלו בעיר, נפרד ב-1 בינואר השנה מהשם "הילטון", אחרי שעזב את חברת הניהול הבינלאומית לטובת חברת ניהול עצמאית חדשה שהקים הבעלים, יצחק תשובה. במקביל השקיעה קבוצת תשובה עד כה 23 מיליון שקלים לשדרוג החדרים ושטחי הציבור, השקעה שתגדל לסכום כולל של 30 מיליון שקלים.

מרפסת טרקלין העסקים הנוכחי. יגדל פי שלושה

 

עד כה הושלם שיפוצם היסודי של 204 חדרי הפרימיום במלון, בקומות 6 עד 12, במחיר המתקרב ל-100,000 שקלים לחדר. השיפוץ שכלל את כל המתקנים, הריהוט, הציוד ועיצוב החדרים. בימים אלה מסתיימת גם מתיחת הפנים ליתר 277 החדרים הסטנדרטיים, הכוללת צביעה, החלפת המיטות, השטיחים והטקסטילים וציפוי האמבטיות. כן הושלם שיפוצו ועיצובו מחדש של הלובי. לטובת שומרי המצוות נוספה מעלית שבת שנייה, ובית הכנסת של מלכת שבא נחשב למפואר והמרווח שבין בתי הכנסת במלונות העיר.

בהמשך תעבור מסעדת "שיקגו" עיצוב מחדש ותהפוך למסעדת שף א-לה-קארט. הטרקלין העיסקי הפועל כיום בקומה השמינית יעבור למיקום אחר, עם מרפסת גדולה שתפנה לים ויוכל להכיל עד 150 אורחים - פי שלושה מהיום.

את לובי המלון, "אקסום", ואת הסוויטה הנשיאותית עיצבה האדריכלית גל נאור, בתו של תשובה, שעיצבה בעבר בתי מלון רבים ובכללם מלון פלאזה בניו יורק. היא גם שתעצב מחדש את מסעדת השף. את חדרי האירוח עיצב אדריכל הפנים דניאל חסון.

חדר בעיצוב חדש. לפחות 25 מ"ר

 

את פרוייקט השיפוץ כולו ניהל המלונאי הוותיק מיקי שניידר, מנכ"ל המלון בשנתיים האחרונות. שניידר, המוכר היטב בענף ניהל בעבר את הרודס אילת, צבר ניסיון בינלאומי של עשר שנים בניהול מלונות בחו"ל וחזר לפני שנתיים לאלת.

מלכת שבא נבנה לפני 17, באתר שבו פעל מלון באותו השם ונשרף, ומאז לא עבר שיפוץ יסודי כל כך. ההשקעה הגדולה מביאה את המלון, הניצב במרכז טיילת של אילת סמוך ללגונה המערבית, לרמה בינלאומית מלאה של מלונות 5 כוכבים ולמעמד של המלון הטוב בעיר. מלכת שבא מציע יותר מ-40 סוגי יחידות אירוח, שהקטנות ביותר בהן בשטח של 25 מ"ר, הרבה מעבר לממוצע בעיר אילת. עשרות יחידות אירוח מותאמות לאירוח משפחות עם ילדים, וגולת הכותרת הן סוויטות מפוארות עם ג'קוזי חיצוני פרטי הפונה אל עבר נוף מפרץ אילת.

עוד חידוש: המלון מציעה גלישת wi-fi חינם לאורחים ושימוש חינם בחדר הכושר על כל מתקניו. שרותי הספא עברו לניהול חיצוני ומוצעים בתשלום נוסף.

מיקי שניידר מסביר כי הפרידה מרשת הילטון נולדה על רקע תוכניות ההתרחבות של קבוצת אלעד, המתכוונת לפתוח מלונות חדשים, וההחלטה להקים חברת ניהול עצמאית.

 

 

 

 

 

___________________________

* המחבר היה אורח מלון מלכת שבא

 

26/03/2017