25.04.2024
 
שת"פ בין גרמניה איירליינס לקונדור

 

שירות חדשות תיירות

 

גרמניה איירליינס, המפעילה טיסות ישירות וסדירות מתל אביב להמבורג ולדיסלדורף, והחל מנובמבר 2017 תפעיל גם טיסות ישירות מת"א לנירנברג, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת התעופה הגרמנית קונדור.

ההסכם החדש, שנכנס לתוקף באופן מידי יאפשר בשלב ראשון לרכוש את כל הטיסות באתרי האינטרנט של שתי החברות שיהיו מחוברים באופן ישיר. דבר זה יאפשר מעכשיו לציבור הנוסעים לרכוש בקלות טיסות ליעדים רבים, נוספים ושונים אליהם טסות שתי החברות.

גרמניה איירליינס, שמיוצגת בישראל באופן בלעדי ע"י טל תעופה, הינה חברת תעופה עצמאית בגרמניה שמציינת השנה 30 שנות פעילות. החברה מטיסה כ-2.8 מיליון נוסעים בשנה. טיסותיה יוצאות מכ-20 יעדים באירופה לכ-55 יעדים נוספים באירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון. החברה מציעה השנה 150 טיסות לכ-24 יעדים חדשים. כל טיסותיה הן בשירות מלא, הכלול במחיר הכרטיס - כמו ארוחה חמה, משקאות קלים וחמים, מזוודה במשקל של עד 25 ק"ג ועוד. לגרמניה חברת אחות בשווייץ (Germania Flug) וביחד הן מפעילות כיום כ-25 מטוסים. יש לה גם חברת אחזקת מטוסים משלה (Germania Technik Brandenburg) הפועלת בשדה"ת שונפלד בברלין.

פעילות קונדור, שמפעילה כיום 187 טיסות ל-54 יעדים מתרכזת בתשעה שדות תעופה בגרמניה: פרנקפורט, מינכן, דיסלדורף, המבורג, שטוטגארט, קלן, הנובר, לייפציג וברלין, לעומת זאת, גרמניה איירליינס גם פעילה מאד בשדות תעופה אחרים כמו ברמן, מונסטר, דרזדן ונירנברג, דבר שיגדיל את את היצע האפשרויות לנוסע מכמעט כל שדה תעופה בגרמניה. כמו כן, גרמניה איירלינס מפעילה טיסות ישירות ליעדים שקונדור לא מפעילה ולהיפך, כך ששיתוף הפעולה יאפשר לנוסעים מגוון גדול הרבה יותר של יעדים ואפשרויות טיסה שלא היו קיימים לפני כן בשתי החברות. למשל נוסעים מישראל עם גרמניה איירליינס ישירות לדיסלדורף והמבורג יוכלו מעתה לרכוש כרטיס עם קונדור דרך אתר גרמניה איירליינס ליעדים נוספים בגרמניה ומחוצה לה.

גרמניה איירליינס מפעילה טיסות ישירות מת"א לדיסלדורף שלוש פעמים בשבוע בימי ראשון, שני וחמישי ומת"א להמבורג פעמיים בשבוע בימי שני וחמישי. החל מנובמבר 2017 גרמניה גם תפתח קו טיסות ישירות מת"א לנירנברג פעמיים בשבוע בימי שני וחמישי בהחל מ-79 אירו לכיוון.

 

 

 

12/03/2017