24.04.2024
 
איסתא ופתאל רוכשות שלושה מלונות בקפריסין

 

 

שירות חדשות תיירות

 

'איסתא נכסים' של חברת 'איסתא ליינס', ורשת מלונות פתאל, בעלת 38 מלונות בישראל ו-85 מלונות באירופה, מודיעות כי רכשו במשותף ובחלקים שווים, שלושה מלונות, המונים כ-800 חדרים בסך הכל, על קו חוף הים של עיר הנופש הקפריסאית פאפוס. היקף הרכישה הכולל נאמד בכ-80 מיליון אירו.

שלושת המלונות, Cypria Bay ,Cypria Maris ו-Laura, שוכנים על חוף הים בפאפוס ופועלים על בסיס אירוח של 'הכול כלול'. מלון  Cypria Bay הוא בעל חוף פרטי, בריכות, חדר כושר, ספא, שתי מסעדות בנוסף לחדר האוכל, וכל חדריו פונים אל הים. מלון Cypria Maris משלים בימים אלה שיפוץ לכל חדרי המלון, ובנוסף המלון הוא בעל חוף פרטי, בריכות, מגרשי טניס, ספא, וארבע מסעדות. מלון Lauraהוא בעל פארק מים, בריכות, שתי מסעדות, ספא, חדר כושר ושטחים ציבוריים נרחבים.

הרכישה המשותפת מגיעה על רקע הרחבת הפעילות הבינלאומית של רשת פתאל, ומהווה חלק מאסטרטגיית התרחבות תחום הנדל"ן ממוקד תיירות של איסתא. פעילות הנדל"ן של איסתא הינה תחת חברת 'איסתא נכסים', העוסקת בהשקעות בנדל"ן מניב ובנדל"ן מלונאי בישראל ובחו"ל - כהשלמה לפעילות התיירות באיסתא וכגיוון למקורות ההכנסה של החברה. שיווק חבילות הנופש למלונות אלה עבור הציבור הישראלי יבוצע על ידי 'איסתא ישראל' ורשת פתאל.

איסתא וחברת התעופה TUS Airways יפעילו לפחות ארבע טיסות לשבוע מחיפה לפאפוס, בנוסף על הטיסות הקיימות מנתב"ג לעיר הנופש, על מנת להציע מגוון רחב יותר של חבילות נופש ליעד זה. ניהול המלונות בפועל יתבצע על ידי רשת פתאל.

 

 

 

 

06/03/2017