19.04.2024
 
חדש: פייסבוק מסנג′ר לפקיד הקבלה

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת יאגו (IAGO) הישראלית פיתחה פלטפורמת צ'ט חדשה של האורחים עם צוותי בתי המלון, שמחליפה את שיטות התקשורת הישנות של הגעה לדלפק הקבלה לצורך בירור מידע, או באמצעות חיוג מהטלפון האישי, או מהטלפון בחדר למרכזייה.

מסביר המלונאי אבי אגאג'ני, יו"ר החברה הכלכלית של התאחדות המלונות: "העולם המערבי מתקשר כיום בעיקר באמצעות הסמרטפון דרך אפליקציית הוואצאפ, או פייסבוק מסנג'ר, בעידן החדש, דווקא ענף המלונאות נותר עד היום עם דרכי תקשורת השייכות לעולם הישן: תקשורת טלפונית רגילה. אמנם, בשנים האחרונות יצאו לשוק אפליקציות ייעודיות לתקשורת בין אורחים לבתי המלון, אולם הן התבררו כלא יעילות. חברת IAGO הישראלית פנתה אלינו והציגה את הפלטפורמה החדשה שפיתחה לענף המלונאות: חיבור לדף הפייסבוק של המלון עם שאלות ותשובות בצ'ט, בכל עת (24 שעות ביממה), וקבלת מענה בזמן אמת".

לדבריו, "בחנו את הפלטפורמה החדשה בפיילוט בבית המלון 'מרגוזה' בתל אביב. מהר מאוד, התברר כי זהו שירות נהדר לאורחים, אשר מגדיל את שביעות רצונם ומשפר את התקשורת בין הצדדים. האורחים שואלים על אטרקציות תיירותיות באזור, על פאבים, מוזיאונים, מסעדות ודרכי תחבורה, על שעות הארוחות בבית המלון, שעות הצ'ק אאוט ואפילו מחירי לילה נוסף. אפשר לשאול את כל השאלות הללו ואחרות בנוחות מכל מקום ובכל שעה, והמענה אוטומטי ומיידי".

חברת יאגו (IAGO), שהוקמה בשנת 2015 ופעילה בארה"ב ובישראל, חתמה על הסכם עם החברה הכלכלית של התאחדות המלונות בישראל. לפי ההסכם, תוצע הפלטפורמה החדשה בעברית ובאנגלית לחברי ההתאחדות בתנאים מיוחדים; בתי מלון הכוללים עד 100 חדרים יזכו לקבל אותה בחינם. מלונות מעל 100 חדרים יזכו להתנסות בפלטפורמה החדשה בחינם למשך חודשיים, ובהמשך יזכו להנחה בשיעור של 50% מהתשלום החודשי במהלך השנה הראשונה.

 

23/01/2017