16.04.2024
 
המלצה: מלון Leman Locke בלונדון

 

מאת שירן כצנלסון*

צילומים באדיבות מלון Leman Locke

 

בחודש שעבר התארחתי במלון הדירות החדש Leman Locke, הממוקם באזור שורדיץ' (Shoreditch) שבלונדון. הפתיחה נערכה בספטמבר האחרון, אך מלון הדירות, שמרוהט ומעוצב בסגנון מינימליסטי-קלאסי כבר זוכה למחמאות מכאן ומכאן.

אל המלון הזה הגעתי לאחר מספר ימים בלונדון, שבמהלכם 'חרשתי' את כל נקודות העניין במרכזה. בשל עובדה זו, תכננתי לבקר במהלך השהייה במלון בגריניץ', במצודת לונדון, בגשר המצודה, בקתדרלת סנט פאול, בגשר לונדון, בשוק בורו (Borough) ובשוק לידנהול.
כאשר הגעתי אל המלון, ניכר היה באופן מיידי הקו המינימליסטי-מודרניסטי שמנחה את עיצובו.

בדירה עצמו נתקלתי שוב באותו קו עיצובי אחיד, מודרני ופשוט, שניכר היה שהושקעה מחשבה רבה בתכנון המקדים. הדירה הזוגית הייתה מרווחת וגדולה במיוחד. ניתן היה למצוא מטבח מאובזר ומכובד, שכלל מקרר, מיקרוגל, מכונת כביסה, מדיח כלים, תנור, טוסטר כוסות שתייה וסכו"ם, וגם שולחן ישיבה, סלון עצום עם טלויזיה חכמה, חדר שינה עם מיטת קינג-סייז ושירותים שכללו אמבט. בבוקר קמתי לנוף החלק המודרני של לונדון וניגשתי אל הבר השוכן לו בסמיכות לקבלת המלון, ואכלתי מאפים מלווים במיץ תפוזים סחוט וטרי להפליא, וספל קפה חם.


משם עשיתי את דרכי להמשך טיול בלונדון, כשאת היום החלטתי לפתוח בנסיעה לגריניץ', שם עובר הקו המפורסם. ההחלטה נעשתה בשיקול, שכן גריניץ' ממוקמת בחלקה המזרחי של לונדון, ולכן חכם היה לבקר שם דווקא בזמן השהייה במלון זה.

 
ואם במיקום עסקינן, הרי ש-Leman Locke, שכבר נרשם כאחד מאתרי האירוח המובילים באזור, מחזיק בלוקיישן שמאפשר הגעה רגלית לכלל נקודות העניין של חלקו המזרחי של מרכז לונדון. מלבד זאת, המיקום גם נגיש מאוד תחבורתית, וסימן מובהק לכך הוא המצאות שתי תחנות אנדרגראונד (רכבת תחתית) ברדיוס של פחות מ-500 מטרים מהמלון: Aldgate ו-Aldgate East. 


לסיכום, מדובר במלון דירות חדש אמנם, אך על סמך השהייה שלי אני יכול להבטיח שהוא 'ירוץ' עוד שנים רבות ובהמשך גם יזכה לעיטורים המתאימים. המלון מתאים למטיילים שמחפשים חדרים מרווחים ושהייה בשירות אישי, ללא התערבות המלון או כניסת הצוות לחדר במהלך השהייה.

 

אתר המלון:

http://www.lockeliving.com/ 

 

המלון ב-TripAdvisor:

https://www.tripadvisor.co.il/Hotel_Review-g186338-d10763222-Reviews-Leman_Locke-London_England.html 

 

 

 

 

 

 

_______________________________________

* המחבר היה אורח מלון Leman Locke

 

04/01/2017