29.03.2024
 
אל על רכשה סימולטור 737 חדש

 

 

שירות חדשות תיירות

 

אל על חונכת סימולטור ראשון מסוגו בארץ, במתחם החברה באור יהודה, שישמש לאימון והדרכת טייסי אל על, אשר עד היום ביצעו את כל האימונים בחו"ל. הסימולטור נרכש בחמישה מיליון שקלים מחברת MPS ההולנדית.

הסימולטור, מדמה תא טייס אמיתי של מטוס מדגם בואינג 737, שבו כל הדימוי של התנועה והטיסה הוא של טיסה אמיתית וכולל  נוף חיצוני ומכשירים ושמע של מנועים  ורעשי רקע. כל המפסקים ומערכות הטיסה והמחשבים עובדים ומגיבים כמו במטוס.

הסימולטור מדמה את כל נמלי התעופה בעולם, המשמשים את החברה, ביניהם לונדון, פריס, רומא, ברלין, אמסטרדם ועוד רבים אחרים. הסימולטור מדמה את מסלולי ההמראה והנחיתה, את מסלולי ההסעה והמבנים, את נתיבי הניווט של הגישה והיציאה מהשדות כולל כל עזרי הניווט והתאורה הקרקעיים.

הסימולטור מבצע סימולציה של התכונות האווירודינמיות של המטוס, ההגאיים והמנועים, ודימוי של כל מערכות המטוס. בנוסף,  מדמה תא הטייס סימולציה של מצבי חרום, אש, כיבוי מנועים, ותקלות במערכות השונות. הסימולטור מיועד לדמות לטייסים  הפעלה שגרתית, טיסות מכשירים, מצבי חרום, תקלות, טיסה במזג אוויר קשים וראות נמוכה, אימון ותרגול שדות מיוחדים ושדות חדשים.
יערכו בו אימון והכשרה של טייסים חדשים, וכן אימוני קידום מקצועי של טייסים מנוסים בקו כמו הכשרת טיסה בראות נמוכה, הכשרת קברניטים, הכשרת מדריכים ואימונים תקופתיים שונים לשמירה ושיפור רמה.

הסימולטור כולל עמדת מדריך מתקדמת, באמצעותה מדריך הטיסה בוחר את המצבים השונים על  צג מגע גדול, כולל שליטה במתארי האימון, שדות תעופה, מזגי אוויר, תקלות, מיקום המטוס והצבתו במקומות ותנאי טיסה המוגדרים לאימון, וכו'.

 

 

 

 

 

 

03/01/2017