24.04.2024
 
נתונים: תקציב שיווק תיירות לישראל פר קפיטה

 

 

מאת חגי רוזן

 

בדיקה השוואתית של תקציבי השיווק לתיירות נכנסת של כמה ממדינות מערב ומרכז אירופה לשנת 2015, בהשוואה לישראל, ממחישה את גודל תקציב השיווק של משרד התיירות, וזאת עוד לפני הגדלת תקציב השיווק של השנה הנוכחית (2016):

 

המדינה         תקציב השיווק (2015)                מס' התיירים הזרים ב-2015      השקעה בשיווק פר קפיטה

גרמניה         38.7 מיליון אירו                           35.0 מיליון תיירים                     1.10 אירו לתייר

צרפת           100.4 מיליון אירו                         84.5 מיליון תיירים                     1.19 אירו לתייר

בריטניה       63.3 מיליון אירו                            34.4 מיליון תיירים                     1.84 אירו לתייר

שווייץ           55.1 מיליון אירו                           9.2 מיליון תיירים                       5.99 אירו לתייר

ספרד           71.2 מיליון אירו                           68.2 מיליון תיירים                     1.04 אירו לתייר

אוסטריה       50 מיליון אירו                              26 מיליון תיירים                        1.92 אירו לתייר

ישראל          84 מיליון אירו                              2.8 מיליון תיירים                       30.0 אירו לתייר

 

(נתונים: Hotellerie.de) 

 

 

 

 

06/12/2016