20.04.2024
 
GetGuide: איתור מדריך מקצועי חינם במיידי

 

 

שירות חדשות תיירות

 

GetGuide - שירות חדש באינטרנט ובסלולר, מציע רשימה של מורי דרך מוסמכים ומקצועיים הזמינים להדרכה באופן מיידי, בקלות, במהירות ובחינם.

אתר GetGuide פותח על ידי יונתן חופי, מורה דרך ותיק ומוכר, עבור העוסקים בענף התיירות במטרה לחבר ללא עלות בין מארגני טיולים המעוניינים למצוא מורי דרך באופן מיידי ובין מדריכים מקצועיים פנויים המעוניינים להוביל קבוצה. השירות מותאם בראש ובראשונה לסוכנויות ומשרדי נסיעות בתיירות הפנים והנכנסת, קונסיירז'ים, חברות הפקת טיולים וכל הגורמים המתעסקים בארגון טיולים בארץ.

נכון להיום, לשירות רשומים מעל ל-500 מדריכים ומורי דרך ב-47 שפות שונות, בארץ, ומדריכים נוספים מצטרפים כל יום. המעוניינים בשירות נכנסים לאתר www.GETGUIDE.co.il, מציינים את היעד המבוקש ומיד מקבלים רשימה של מורי דרך, מנוסים ומקצועיים, איתם הם יכולים ליצור קשר מיידי ולדון בכל פרטי הטיול. המידע על מורי הדרך כולל טלפון ישיר, מייל וכתובת, תמונת המדריך, השפות בהן הוא שולט, האם יש בידו כלי רכב להסעת הקבוצה ואיזה מודל, הסמכות, רישיונות, אישורי כניסה לאזורים שונים, המלצות ועוד.

יונתן חופי הבעלים של אתר GetGuide: "לאחר ניסיון רב כמדריך טיולים, זיהיתי בעיה למצוא מדריכים טובים וזמינים, במחיר סביר, במיוחד כאשר צץ משהו בלתי צפוי כמו שהמדריך שהזמנתם חלה או שחברה מזמינה יום גיבוש ללא התרעה מראש וצריך מדריך מהיום להיום או מהיום למחרת. באתר מצויים בכל רגע נתון עשרות מורי דרך פנויים בארץ איתם ניתן ליצור קשר ישירות, במייל או בטלפון, ללא תשלום או עמלה. אתר GetGuide הוא פתרון המביא לחסכון בזמן, בכסף ולהתייעלות של ממש, בעיקר בזמני לחץ, ותורם למאבק בהדרכה בלתי חוקית בארץ".

 

 

 

 

03/11/2016