20.04.2024
 
פתאל תבנה מלון גדול באמסטרדם

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת פתאל נכסים (אירופה) בבעלות רשת מלונות פתאל ובניהולו של דני רוג'ר, הכוללת 28 נכסים המושכרים לחברת ניהול המלונות של פתאל "סאנפלאואר",  דיווחה, כי חברה נכדה בבעלות מלאה, חתמה על הסכם Turn Key, במסגרתו רכשה זכויות חכירה בקרקע באמסטרדם לתקופה של 50 שנה מצד ג' והתקשרה איתו בהסכם להקמת בית מלון בדרגת שלושה כוכבים, שיכלול 500 חדרים. בתמורה להעברת זכויות החכירה, שינוי ייעוד הקרקע ועבודות הבנייה תשלם פתאל אירופה למוכר כ-47.3 מיליון אירו.

כאמור, במקביל להעברת הזכויות חתמה פתאל עם המוכר הסכם לבנייה מלון על הקרקע, שצפוי להיות השני בגודלו באמסטרדם ויכלול 500 חדרים, מסעדה, כ-900 מ' אולמות כנסים, חדרי ישיבות וכ-173 מקומות חניה. עבודות הבנייה יחלו בסמוך לחתימה על החוזה והמלון צפוי להיפתח בחודש נובמבר 2018.

מהדיווח עולה, כי התמורה שתשלם פתאל נכסים עבור העסקה תועבר למוכר בהתאם להתקדמות הפרויקט. 12 מיליון אירו שולמו לו בעת החתימה על החוזה עבור רכישת זכויות החכירה, ויתרת הסכום ישמש למימון עבודות הבנייה ויועבר בהתאם לעמידה באבני דרך של תכנית הבנייה. בנוסף, תשקיע פתאל נכסים כשישה מיליון אירו לרכישת ציוד ומלאי למלון. בכוונת החברה להתקשר עם תאגיד בנקאי לקבלת מימון בהיקף של עד 60% מהעסקה.

דוד פתאל, יו"ר הדירקטוריון: "עסקה זאת תואמת את תכניתנו האסטרטגית להרחיב את פעילותנו באירופה, על ידי רכישת בתי מלון במחירים אטרקטיביים ובמיקומים מבוקשים. בית המלון הנוכחי ממוקם בסמוך למרכז הקונגרסים הגדול RAI, יהיה בעל אופי עסקי ויכלול שטחי אולמות מרובים המיועדים לכנסים. חשוב לציין, כי הרשויות באמסטרדם הצהירו לאחרונה, כי זהו בית המלון האחרון שייבנה בעיר ואין בכוונתם לאשר בניית בתי מלון נוספים. העסקה הנוכחית מבליטה שוב את יכולתה של פתאל לאתר קרקע, ולפעול להקמת בית מלון גדול התואם את צרכי האזור".

 

 

 

18/10/2016