29.03.2024
 
איריס האן - מנכ"לית החברה להגנת הטבע

 

 

שירות חדשות תיירות

 

איריס האן נבחרה על ידי הוועד המנהל של החברה להגנת הטבע, למנכ"לית החדשה של הארגון. היא האישה הראשונה בתולדות החברה להגנת הטבע, שתכהן בתפקיד זה.

האן, 49, תושבת חיפה, מתכננת סביבתית ועו"ד, עוסקת בשנים האחרונות בגיבוש תכניות מתאר, בייעוץ סביבתי למגוון רחב של גופים, בהם משרדי ממשלה, ארגוני סביבה ולקוחות פרטיים. לפני כן, שימשה כמ"מ ראש אגף תכנון במשרד להגנת הסביבה, ייצגה את ארגוני הסביבה במשך שנים רבות במועצה הארצית לתכנון ולבנייה, בעת שהייתה מתכננת אגף שימור סביבה וטבע בחברה להגנת הטבע ומרכזת תחום תכנון ומחקר במכון דש"א (דמותה של ארץ). בעברה ובתחילת דרכה בחברה להגנת הטבע, הייתה האן מדריכה בבית ספר שדה שקמים בניצנים ורכזת חוגי טבע והעשרה בבית ספר שדה מעגן מיכאל. היא בעלת תואר ראשון במדעי החקלאות מהאוניברסיטה העברית ובמשפטים, מהמרכז הבינתחומי, ותואר שני בתכנון ערים ואזורים, מהטכניון בחיפה.

האן אמרה כי "אני שמחה וגאה על הזכות להוביל את החברה להגנת הטבע, להצטרף למאות עובדי החברה ולעשרות האלפים הרבים החברים והתומכים בה, בדרך המשלבת עשייה, חינוך וחזון, המוכיח את עצמו שוב ושוב, בשמירה על דמות הארץ. אני מודה על האמון שניתן לי ומבטיחה לעשות, יחד עם אנשי החברה להגנת הטבע, את המיטב, על מנת למלא את השליחות הגדולה המוטלת על כתפיי".

יו"ר החברה להגנת הטבע, חיים (ג'ומס) אורון: "אין לי ספק שהאן, ביחד עם הנהלת החברה להגנת הטבע ומאות עובדיה, תשמור ותחזק את מעמדה של החברה להגנת הטבע, כארגון שמירת הטבע והסביבה החזק והמשפיע ביותר בישראל, במגוון התחומים שבהם היא מתעסקת, ותרחיב את פעילותה של החברה להגנת הטבע למען הטבע, בעלי החיים, השטחים הפתוחים ורווחת ואיכות חייהם של האזרחים במדינה".

 

 

 

28/09/2016