25.04.2024
 
משרד התיירות: 40 מיליון ש′ על קמפיין מועתק

 

 

מאת חגי רוזן

 

40 מיליון ש' הוציא משרד התיירות (באמצעות לפ"מ) על קמפיין "Two Cities One Break", בכיכובה של הדוגמנית שיר אלמליח.

קמפיין משרד התיירות

 

אלא שמקור "ההשראה" (שלא לומר העתקה) של הקמפיין הוא סדרת עבודותיו הנודעות של הצלם הרוסי הנודע מוראד עוסמן (Murad Osmann) מלפני שלוש שנים, "Follow me to", שבה מככבת רעייתו נטליה זכארובה:

 

המקור של עוסמן

 

אגב, גם בעניין שם הקמפיין ("Two cities one break") לא התאמצו במיוחד בלפ"מ, ואימצו להם קמפיין תיירות משותף של אירלנד ובריטניה מהשנה שעברה - "One break - two cities".

 

 

 

24/07/2016