29.03.2024
 
המלצה: מלון מילניום, הונג קונג

 

 

מאת שירן כצנלסון



את שני הלילות האחרונים שלי בטיול בהונג קונג ביליתי בתענוג צרוף במלון היוקרה New World Millennium, המעוטר בדירוג של 5 כוכבים. המלון, ששמו מסגיר את השתייכותו לרשת המלונות הבינלאומית "מילניום", כולל 6 מסעדות שונות, בריכת שחייה בגג המלון, חדר כושר גדול וחדיש, סאונות וגם מיקום מנצח.

כשהגעתי למלון, אשר שופץ באופן מלא בשנת 2017, קיבלתי את הכרטיס לחדר, וכמו בן מלוכה הרגשתי כשנכנסתי לחדר המדהים ומצאתי את המזוודות שלי מחכות שם. החדר שלי, מסוג Residence Club Harbour View Room, היה מרווח מאוד, 37 מ"ר, והוא כלל סמארט TV, מכונת קפה עם קפסולות, תה, כספת, טלפון חכם לשימוש חינמי אשר באמצעותו ניתן לשדר אינטרנט לטלפון שלכם מבלי לקנות כרטיס סים, חדר שירותים עם אסלה מחוממת, גם אמבטיה וגם טוש, ערכת היגיינה עם משחת שיניים חדשה, מברשת שיניים, סבונים, ערכת גילוח ועוד (תמונות ניתן למצוא בלינק בתחתית הכתבה).

הטלויזיה קיבלה אותי בברכת "Welcome Mr. Shiran Katsnelson", ועל השולחן הונחו עוגיות, פירות וגלוית "ברוך הבא" בשם צוות המלון. החדר היה מפנק ומוקפד לרזולוציות הנמוכות ביותר. גולת הכותרת של החדר, מה שלא ניתן להתעלם ממנו החל מהשנייה הראשונה, היה הנוף הצופה לנמל ויקטוריה המפורסם (Victoria Harbour), זה המפריד בין חצי האי קאולון לאי הונג קונג. הנוף היה הן של הים והן של גורדי השחקים הבלתי נגמרים שבאי הונג קונג. ברגע של אי מחשבה ניתן לחשוב שאתה נמצא בניו יורק ומשקיף למנהטן. הנוף היה מלא לגמרי לים, מה שנתן תחושה של שינה ממש על קו הים.

יש לציין שלא לכל החדרים יש נוף לנמל, ומי שרוצה בכל זאת ליהנות מהנוף יכול לבקר בבר המלון, Bar on 15, הפתוח גם למי שאינם אורחי המלון. הנוף ממנו עוצר נשימה. ואם במסעדות המלון עסקינן, כאמור, ישנן 6 כאלה- Tai Loi הצופה לנמל ויקטוריה ומתמחה במטבח הסיני ובהכנת דים-סאם טעימים, Sagano המציעה מטבח יפני בהשארת קיוטו המתמחה בהכנת מנות סושי מוצלחות, Ranzan המגישה מנות טפניאקי נהדרות לצד נוף נמל ויקטוריה, La Table French Brasserie המגישה מנות מהמטבח הצרפתי למי שחשקה נפשו במטבח מערבי, The Lounge הממוקמת קומה אחת מעל הלובי ומהווה ה"סלון" של המלון, שם ניתן לסעוד מנות קלילות ובית הקפה Cafe East שם מוגשת ארוחת הבוקר מדי יום.

ב-Cafe East אכלתי את שתי ארוחות הבוקר במהלך השהייה שלי, וכיאה למלון חמישה כוכבים המבחר לא איכזב. המבחר הרב כלל בין היתר דונאטס, ופל בלגי, פנקייקים, קרואסונים, שוקולד, מרק וחביתה/אומלט בהרכבה אישית, דים-סאם, אורז שהיה מדהים כל כך עד שאכלתי מנת צהריים בשעת בוקר, פירות אקזוטיים ולא אקזוטיים, מיצים, מבחר סוגי קפה ושוקו. המבחר היה כה רב ומבלבל, מה שגרם לי ללכת שוב ושוב משולחני אל המבחר הרב שסקרתי במשך חצי שעה.

בנוסף לנקודות שציינתי, מיקומו המרכזי של המלון ברובע צים-שה-צוי התוסס הוא נקודת חוזקה נוספת שלו. במרחק של כ-5 דק' הליכה מהמלון ניתן להגיע לשתי תחנות MTR (רכבת תחתית) שונות, Tsim Sha Tsui היושב על דרך נייתן (Nathan Road), לבו של חצי האי קאולון, ותחנת Hung Hom. שדרת הכוכבים של הונג קונג נמצאת ממש במרחק יריקה מהמלון, כ-4 דק' הליכה, כמו גם טיילת צים-שה-צוי אשר ממנה מקובל לראות את סימפוניית האורות של הונג קונג, אטרקציה שבמהלכה מדי יום בשעה 20:00 מוארים גורדי השחקים באזור סנטרל באופן צבעוני וחגיגי.

וכדי לפתוח ולסגור יום בהונג קונג המלצתי היא לפתוח או לקנח בביקור במועדון הבריאות בקומה ה-15 של המלון הכולל בריכת שחייה פתוחה בגג המלון המשקיפה על גורדי השחקים הרבים של הונג קונג, חדר כושר חדיש ומאובזר וסאונות נפרדות לנשים ולגברים.


לתצלומים של המלון, הקליקו כאן.






______________________
*
הכותב היה אורח המלון