20.04.2024
 
המלצת מלון בלונדון: Strand Palace

 

 

מאת שירן כצנלסון

 



לפני שבוע לנתי לילה אחד במלון היוקרתי המעוטר ב-4 כוכבים, Strand Palace Hotel. עם שם כה מחייב, רק נותר היה לראות מה האם המקום עונה לציפיות. ומעבר לשם, מדובר בכל זאת במלון 4 כוכבים בלונדון, דבר שאינו בר השגה בקלות רבה כל כך.

הגעתי אל המלון מקתדרלת סנט פול באוטובוס העירוני הדו-קומתי האדמדם וירדתי בתחנת רחוב סאבוי. מצד אחד של הרחוב תאטרון הסאבוי ובמקביל לו ממוקם ה-Strand Palace Hotel. את דלת הכניסה פתח הדור-מן, וניגשתי לקבלה העצומה אשר אוישה באותה העת, שעת ערב מוקדמת, ב-5 פקידי קבלה. לאחר המתנה קצרצרה ניגשתי אל הפקידה, ביצעתי את הצ'ק-אין והתוודעתי לכך ששודרגתי לחדר עם מיטת קינג סייז בחדר הסופריור הזוגי. עם הידיעה המשמחת הזו עליתי לקומה 8, העברתי את הכרטיס בדלת וגיליתי חדר מפנק ובאמת סופריור ברמות.

ישנה מבואה עם הכניסה לחדר, מצד שמאל השירותים עם מקלחת גדולה. מצד ימין בסוף המבואה כורסא עם שולחן עגול קטנטן ומצד שמאל מיטת קינג סייז שהתגלתה כנוחה ברמות. את הלילה בה העברתי ישן כתינוק בן יומו. מתחת לטלויזיה היה שולחן צמוד לקיר ועליו תותים מצופים בשוקולד שהוכנו במיוחד עבורי, כמו גם דלי עם בקבוק שמפנייה ושתי כוסות. ואחרי שעוברים את כל זה, ישנו המשך לחדר אשר בו שני ארונות, באחד מהם כספת, ושולחן גדול שעליו מכונת נספרסו לצד קפסולות, וסוגי תה, שוקו וסוכר. בתוך השולחן היה גם מיני-בר מאובזר שבו לא השתמשתי.

אחרי סקירה ראשונית של החדר פתחתי את חלונותיו וגיליתי נוף לרחוב סאבוי שבאותה העת קושט והואר לכבוד הכריסמס. כמובן שמהחלון ניתן היה גם לראות בקלות רבה מדי את בניין תאטרון הסאבוי עם השלט הצבעוני המסגיר.

אחרי שהשלמתי את היכרות החדר, יצאתי לסיבוב רגלי באזור וגיליתי אפילו טוב יותר מהחדר עצמו- המיקום. 4 דק' הליכה לקובנט גארדן ותחנת הטיוב שלה, 7 דק' לכיכר לסטר , 6 דק' לכיכר טרפלגר עם הגלריה הלאומית הממוקמת בה, פחות מרבע שעה הליכה לכיכר פיקדילי ורחוב רג'נט. הלב של סוהו מונח על כף ידך במרחב של הליכה. מה תייר צריך יותר מזה? מעל לכל פינוק שמלון מסוגל להציע, הלוקיישן הוא תמיד השחקן החשוב ביותר, וזו המעלה העיקרית של ה-Strand Palace אשר נבנה בשנת 1909.

השהות שלי כללה גם ארוחת בוקר בסגנון בופה, אשר היה הרבה מעל ליכולות קיבולת הקיבה שלי. ביצה מקושקשת, ביצה קשה, גבינות יוקרתיות (לא סתם פרוסות גבינה אלא ממש משולשי קאמאמבר וכו'), לחמים, לחמניות, קרואסונים, נקניקיות, ריבות, מיצים, פירות, ירקות ועוד. אחרי ביצוע הצ'ק-אאוט ולפני נסיעה באוטובוס ל-Abbey Road, הנחתי את חפציי בשמירת חפצים, אופציה חשובה ונוחה מאוד למטיילים שעוזבים את העיר בטיסת לילה.




 

לתצלומים מהמלון הקישו כאן.